
Des d’Els Masos d’en Coll – Can Barnosell i al costat de Globus Empordà et proposem un cap de setmana perfecte en família.
Durant una hora i mitja sereu passatgers del vent, solcant els camins invisibles de l’aire.
El moviment del globus és tan suau que resulta imperceptible, la sensació és d’estar flotant, en calma, serenitat, tranquil·litat i seguretat absoluta.
Cada estació té els seus colors, descobreix increïbles paisatges com la desembocadura del riu Ter al Mar Mediterrani, els preciosos Aigüamolls de l’Empordà, l’increïble Golf de Roses o simplement relaxa’t contemplant les platges de la Costa Brava i les Illes Medes.
L’experiència inclou:
- Pack 2 Adults + 1 Nen entre 5 i 10 anys (menors de 5 anys no està permès) Consulta’ns tarifa Monoparental
- Estada 1 nit a Els Masos d’en Coll – Can Barnosell: Habitació amb esmorzar i llit supletori pel menor
- Vol en globus pel Baix Empordà 1h – 1h 1/2
- Diploma de vol per a cada persona
- Seguiment en cotxe 4X4
- El vol gravat amb GPS
- Reportatge fotogràfic durant el vol. Que record!
- Visita a la Granja d’Els Masos d’en Coll, donem de menjar als animals i recollim els ous de les gallines
- Assegurança
- Opcional: Esmorzar molt complet de pagès i cava després del vol en un restaurant típic de la zona
* Oferta vàlida tot l’any
* Juliol, Agost, ponts i festius consultar preus i nits mínimes
* El preu d’aquest paquet és per FAMÍLIA, 2 adults i 1 nen menor de 10 anys.
- Major de 10 anys suplement de 65 €
- 2º nen <11 anys +125 €, >11 anys +190 €
- Consulta preus en apartament Mas Pou per a 4 persones
* En cas de mal temps, l’allotjament no es pot anul·lar, Globus Empordà no es fa responsable.
Des de 495 € per familia